Reklamni materijal za penzionere
Reklamni materijal za penzionere treba da bude važan deo marketinga svake kompanije.
Zahvaljujući naučnim i medicinskim dostignućima, kao i uslovima života, iz godine u godinu raste životni vek. Samim tim, raste i udeo stanovnika koji su zašli u treće doba.
Ovaj trend prati i naša zemlja. Zapravo, Srbija se našla u grupi demografski najstarijih zemalja Evrope. Prema poslednjim istraživanjima svaki peti stanovnik bio je stariji od 65 godina, dok se procenjuje da će prosečan životni vek za muškarce biti 73 godine, a za žene 5 godina više.
Ne samo da su osobe iznad 65 godina života najbrže rastuća kategorija stanovništva, već su se promenile i njihove navike. Odavno je napušten stereotip o baki koja plete u svojoj stolici za ljuljanje ili dedi koji igra bingo u domu penzionera.
Danas, i najstariji građani vode aktivni život. Verovali ili ne, stariji od 70, pa i 80 godina rado putuju, vežbaju, volontiraju i učestvuju u brojnim kulturnim manifestacijama, pa ne čudi što imaju veliki uticaj u potrošačkom društvu. Naročito ako se zna da više od polovine kupovine oni obavljaju.
Imajući ovo u vidu kompanije prilikom određivanja budžeta ne treba svoje resurse da usmeravaju samo na promotivni materijal za generaciju milenijalaca i zaposlene, već i za starije. Zbog toga vam Kairos Birooprema otkriva koji je najbolji reklamni materijal za penzionere.
Reklamni materijal koji će penzionere zaštiti od vremenskih neprilika
Za razliku od mlađih generacija, koje iznenadni pljusak može sačekati na ulici, starijima se to sigurno neće desiti. Razlog se krije u činjenici da oni redovno prate vremensku prognozu, pa iz kuće ne izlaze bez kišobrana ako su tog dana najavljene padavine.
Upravo zato su promotivni kišobrani obavezni deo reklamne kampanje za penzionere. Oni, pre svega, čuvaju krhko zdravlje naših najvoljenih. Osim izuzetne funkcionalnosti imaju i moć da razbiju sivilo tmurnih dana i izmame osmeh kako onih koji ih nose, tako i slučajnih prolaznika, pa stručnjaci savetuju da pri izboru grafičkog rešenja za ovaj reklamni materijal za penzionere budete orijentisani na jarke boje i atraktivne slogane.
Vanvremenski personalizovani pokloni
Niko ne uživa više u prvoj šolji kafe uz dnevnie novine od penzionera, pa je preporučljivo da vaša reklama bude prvo što će svakog jutra ugledati. Na taj način iznova ćete ih podsećati na proizvode i usluge koje vaša kompanija nudi.
Šolja za kafu kao promotivni materijal je efikasan marketinški alat, jer je velika verovatnoća da će se koristiti.
Ujedno, ona važi za trajnu reklamu. Prema statističkim podacima ovaj promo proizvod se koristi u proseku 2 godine, pa ako se uporedi sa uloženim sredstvima u njega, možemo slobodno da kažemo je veoma isplativ.
Reklamni materijal za penzionere koji će olakšati kupovinu
S obzirom da su retki penzioneri koji kupuju putem interneta, shopping torbe kao promotivni materijal su nezamenjiva reklama. Njihova dodatna prednost se ogleda u mobilnosti, pa će vašu reklamu videti mnogi, što garantuje povećanje mreže zadovoljnih klijenata.
Svakako, ne treba zaboraviti da njihovim poklanjanjem pokazujete da vaša kompanija brine o očuvanju životne sredine. To je dodatni razlog da se torbe za kupovini nađu prve na marketing listi.
Veliki broj proizvoda koji mogu biti reklamni materijal za penzionere pronaći ćete u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.